dag 9 - Reisverslag uit Lindau, Duitsland van stef en rob - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Lindau, Duitsland van stef en rob - WaarBenJij.nu

dag 9

Door: stero

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

18 Mei 2013 | Duitsland, Lindau

Vandaag de hele dag zon, dus onder de douche voor t eerst wielrennerstenue: armen en benen tot de helft wit en dan de rest lekker rood. Incl de koppies. Vanaf Sigmaringen cassie an vertrokken, kwam doordat t erg gezellig was met elkaar en op t laatst medereiziger Jaap. Dwz ook teveel bier na de uitbundige chinees. ro scheet zijn enige onder broek vol (te hete chinees) en moest dus aan de was. De broek was nu gelukkig weer droog door op t stuur te drogen in t zonnetje!
Zoals gezegd hebben we de 2 laatste etappes naar Bregenz gedaan (110 km). Onderweg 3 km omgereden voor een bak cappucino. Waren we erg aan toe. Verder de eerste lange afdaling waardoor we weer een flink gemiddelde halen van 18 p u. Hoogtepunt was de eerste blik op de Alpen en de Bodensee. De aanloop naar de camping was langs de oevers erg druk met recreanten, dus dat drukte het gemiddelde weer. Veel bellen met de fietsbel. We voelden ons weer even de raggers van noord holland. Het pinksterweekend komt er aan. Daarom deden we boodschappen. De melk die we kochten was buiten al weer op. Ste zei dat we ook water kunnen drinken. Na wat zonnen aan de Bodensee lekker een douche genomen. Daarna een pizza gegeten bij Gasthof met wifi vlak bij de camping. Ro neemt nog een ijscoup. Ste een grote hofgutsbier. Morgen gaan we de bergen in. we slapen op de camping in Lindau (Park Camping).

gereden 110 km

• 18 Mei 2013 - 20:37

Nienke:

Jeeeeej wat ben uk blij voor jullie. Eindelijk lekker een zonnetje. Ik leef zo met jullie mee! Wat zijn jullie alweer ver. Geniet lekker van de hofgutsbiertjes. Liefs en dikke kus

• 18 Mei 2013 - 20:38

Marieke:

Hallo heren, wat leuk om jullie ervaringen te lezen, temeer daar Jelle en ik over 2 weken dezelfde trip gaan maken. jullie hebben supersnel gereden, 14 etappes in 9 dagen incl een rustdag!!. Fantastisch hoor, wij gaan jullie dat waarschijnlijk niet nadoen. En elke dag een blog, hebben jullie elke dag WIFI??? Of hebben jullie een abonnement voor in het buitenland?
    eel fietsplezier in de bergen! Groeten van jelle en mij.

• 18 Mei 2013 - 21:24

Gerard:

Lekker hoor eindelijk wat warm weer! Ben blij voor jullie. Komende week een heel stuk langs de oude Rijn en dan volop de bergen in, denk ik? Dat is nog een hele zware tocht voor de boeg.
    Veel succes en groeten uit Weesp.

• 18 Mei 2013 - 21:31

Enrico:

Willkommen in Österreich! Grüss Gott! Goed gedaan mannen, bij nader inzien ga ik maar niet naar die Chinees van jullie. Prettige Pfingsten!

• 18 Mei 2013 - 22:36

Ingrid:

Hoi lieverds,

Wat een leuk reisverslag en wat fijn dat jullie mooi weer hadden en dat jullie zo lekker genieten.En wat leuk dat jullie al in Oostenrijk zitten en dat jullie de bergen in gaan morgen.Was super gezellig bij Marjan en Vincent.Ik zal morgen aan jullie denken en jullie bekijken best wel veel onderweg.Nou kanjers hele fijne fiets dag morgen en die voirzichtig.Heel veel liefs dikke kus Ingrid xxx

• 19 Mei 2013 - 11:58

Henny:

Hoi Stef,Rob,
    Vandaag is het dan de grote dag de eerste beklimmingen.
    Hier gaat dan het echte mannenwerk beginnen, en hier onderscheiden zich dan de jongens van de echte mannen. Heel veel succes en geniet ervan en hopelijk hebben jullie nu mooi zonnig weer. Groeten van Henny

• 19 Mei 2013 - 20:32

Stef En Rob :

Dag marieke en jelle . Leuk dat jullie onze blog ook volgen. Jelle kwam vlak voor de vakantie langs om te vertellen dat jullie ook naar rome gaan fietsen . Dat vind ik helemaal geweldig. Wij doen ons best, maar volgen niet stipt de route . Sommigen doen dat wel, maar die rijden vele km om. Die blog volle n we door elke avond om internet te vragen . Als ze het niet hebben, dan eten we gewoon ergens anders. Tot horens. Stef

• 19 Mei 2013 - 20:38

Brigitte:

Hallo Stef en Rob, net ff al jullie verslagen gelezen. Wat een belevenis voor jullie en wat een weer hebben jullie gehad. Het wordt vast beter nu jullie zuidelijker komen. Een hele prestatie dat jullie al bij de Bodemsee zijn, mooie omgeving en de bergen, altijd mooi om te zien. We leven met jullie mee, en blijven jullie volgen. Ook gezellig om andere mensen te ontmoeten die ook naar Rome willen fietsen. Knap om na elke dag ook nog een verslag te schrijven. Kanjers zijn jullie en succes verder richting Rome.

Groeten vanuit Enter.
    Hans en Brigitte