dag14 23 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van stef en rob - WaarBenJij.nu dag14 23 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van stef en rob - WaarBenJij.nu

dag14 23 mei

Door: stero

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

23 Mei 2013 | Nederland, Amsterdam

Het nieuws uit nederland is niet goed uitgevallen . Het was voor ste erg belangrijk om met ing, nien, wout en lin te spreken. Gisterenavond besloten om te stoppen met fietsen en naar huis te gaan.
Vanwege samen uit samen thuis gaat ro ook naar huis. Dat geeft een goed gevoel. We hebben nl echt een toptijd gehad samen.
Christine heeft contact opgenomen met het reisbureau (treinreiswinkel ivm tickets etc). Wij zijn ondertussen naar het station van Bolzano gegaan om e.e.a. na te vragen. De uitkomst was duidelijk. We moesten reizen over München.
Inmiddels zijn wij onderweg. We hebben al in diverse treinen gezeten en nemen om 22.50 uur de slaaptrein naar Amsterdam. Hiermee eindigt dus de fietsreis en blijft het gevoel van een geweldig avontuur bestaan. We richten ons nu eerst weer op de familie om met elkaar het gebeurde een goed plaatsje te geven
Aan allen de groeten van stero.

• 23 Mei 2013 - 20:42

Michiel En Thessa :

Bij deze willen wij Stef en familie veel sterkte wensen voor nu en de tijd die nog komen gaat! Rob wij komen je het weekend even een dikke knuffel geven! Goede terug reis mannen! M&T

• 23 Mei 2013 - 21:36

Ada:

Lieve mensen

Wat een vervelend eind van een schitterende tocht waaraan jullie bezig waren. Kan niet veel anders voor Stef en familie doen dan aan jullie denken en bidden. Voor Stef is het vast fijn dat hij jou nu ook bij zich heeft Rob. Sterkte alle twee en behouden thuiskomst

• 23 Mei 2013 - 21:47

Koos:

Stef en Rob, sterkte met de terug reis. Ontzettend jammer dat jullie om deze reden jullie tocht af moeten breken. Ik denk dat jullie de juiste keuze hebben gemaakt en ik hoop dat jullie toptijd thuis zijn. De familie heeft Stef nu nodig. Gedachte en in gebed zullen we bij jullie zijn. Groet Koos

• 24 Mei 2013 - 03:30

Klaas En Nelleke:

Stef en Rob,

Wat een triest en onverwacht einde van jullie avontuurlijke fietstocht naar Rome.
    Ondanks het abrupte afbreking kunnen jullie terugkijken op 14 super-fietsdagen.

Stef en familie heel veel sterkte in deze zeer verdrietige periode.

Groet Klaas en Nelleke

• 24 Mei 2013 - 11:51

Henny Kleinlooh:

Hoi Stef en Rob,
    Wat jammer dat jullie zo deze schitterende rit naar Rome moeten beeindigen.
    Maar wat dan het zwaarste is moet dan ook het zwaarste wegen!
    Stef ik wens jou Ingrid en de kinderen veel sterkte en ook de Kees en Marieke en de verdere familie. Ik spreek jullie nog wel.
    Groeten van Henny en Mirna

• 24 Mei 2013 - 14:12

George:

Ach wat jammer nu dat het zo loopt. Veel sterkte gewenst Stef en familie! En jullie zijn sowieso toch een mooie ervaring rijker.

• 24 Mei 2013 - 16:10

Douglas:

Wat jammer dat jullie je avontuur zo moeten afronden, maar het kan niet anders.
    Jullie zijn sowieso toppers.
    Stef en familie veel sterkte gewenst.

Groet,
    Douglas

• 24 Mei 2013 - 19:14

Gerard + Esther:

Hoi Stef en Rob,

Diepe, diepe bewondering voor jullie prestatie. Jammer dat het zo af loopt maar natuurlijk de juist beslissing. Familie gaat voor alles. Stef en familie heel veel sterkte.

• 28 Mei 2013 - 11:42

Aggie:

Dag Rob en Stef,
    Jammer dat het zo loopt, het is niet anders. Wij hebben genoten van jullie verslagen en ook wij hebben een beetje van jullie tocht mee mogen maken. Daar hebben wij ook heel veel plezier aan gehad. Jullie hebben ons warm gemaakt om ooit zo'n uitdaging aan te gaan! Das voor later. Stef en natuurlijk Rob ook, veel sterkte en we zullen ons nog zien.
    Lieve groet, Peter en Aggie

• 02 Juni 2013 - 23:01

Roland En Joyce:

Stef, we wensen je verder heel veel sterkte. En ondanks alles mag je natuurlijk trots zijn op wat jullie al hadden bereikt.
    gr roland en joyce

Tags: eind