niks borgo malpasso, Ferrara - Reisverslag uit Borgo Malpasso, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu niks borgo malpasso, Ferrara - Reisverslag uit Borgo Malpasso, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu

niks borgo malpasso, Ferrara

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

30 Mei 2017 | Italië, Borgo Malpasso

Waarom slaat dit programma een mooi verhaal niet even op?????
Opnieuw:
Vandaag een dubbele etappe om op donderdag in Rome aan te kome....
Wel erg ver en erg warm. Gelukkig doen de fietsen het goed en de lijven niet minder. Omdat we zaterdag vroeg vliegen, willen we vrijdag de tijd hebben om de fiets in te pakken.
De eerste etappe ging heel goed, tot aan Montagnana, de stad met de stadsmuur en torens. Daar even bijgekomen en om 13 uur verder. Toen begon het gedoe met de teasi en een brug jn de route die afgesloten was. Toch mbv de kaartjes uit het boek om half zes in Ferrara op de camping. Daar lekker gedoucht en tent opgezet en fietsen in de garage gezet. Er wordt blijkbaar gejat.
Nu volgen we Reitsma waarbij de komende etappes steeds korter worden, al moeten we wel de Apenijnnen over. Ik hoop dat dat gebied wat mooier is dan hier.
We komen nog door mooie plaatsen zoals Bologna, Florence, Sienna etc.
We volgen de hoofdroute, al heeft Reitsma die niet meer zo leuk op zn nieuwe site geplaatst. Ook hier slaat de commercie toe. Koop zijn boekje maar denkt hij vast. Nou tot later, ik ga nog wat water drinken, op naar de vier literpfffffff.