Bologna - Reisverslag uit Volta Casaralta, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu Bologna - Reisverslag uit Volta Casaralta, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu

Bologna

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

31 Mei 2017 | Italië, Volta Casaralta

Pffff ja sorry hoor, maar dat gevoel overheerste wel een beetje. We waren goed op weg. Netjes door Ferrara met een lekker bakkie op t plein en snel de stad uit. Toen een past etappes van een uurtje of half uurtje mooi volgens Reitsma en we zouden om een uurtje of twee of drie op de camping bij Bologna zijn. Helaas de camping was echt niet te vinden terwijl we zeker wisten dat we op een honderd meter er vanaf zaten. Toen we tenslotte na veel gezoek ( en crossen op drukke wegen) er waren was de tent gesloten. Shittttt wat nu. Ste gaf aan dat aan de noordzijde ook eenncamping lag. Adres ingetikt en de teasi stuurde ons over een fietshoofdroute dwars door B naar de andere camping. Door plek genoeg en naar bleek ook nog een restaurant. Om 7 uur heerlijk gegeten vd barbecue. Chris daarna weer even gesproken, weer thuis uit Zaandam, en nu ff snel verhaaltje posten' een kwartier gratis wifi. Morgen de eerste klim on de Apenijnnen naar plaatsje op wweg naar Florence. Chiauw

• 31 Mei 2017 - 21:27

Klaas En Nelleke:

Nog een paar dagen en dan Doel bereikt! Geweldig hoor, hoop dat het niet de zware laatste loodjes worden. Nog een paar ontspannen dagen toegewenst.