verrassing!!!! - Reisverslag uit San Vito, Costa Rica van stef en rob - WaarBenJij.nu verrassing!!!! - Reisverslag uit San Vito, Costa Rica van stef en rob - WaarBenJij.nu

verrassing!!!!

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

06 Juni 2017 | Costa Rica, San Vito

Vandaag zoals gezegd de kleine etappe van Lake Bolsena naar Lake Vito. De start was rustig en na een koffie op de camping en uitgerust met 4 bruine stokbroodjes op pad. Eerst een heel stuk langs het meer en daarna afgebogen naar het zuiden naar Toscania.
Vandaar richting Vetralla een steeds smeriger wordende omgeving. In de Coop aldaar peren, melk en bananen gekocht en ter plekke genuttigd. Om precies drie uur op de natuurcamping aangekomen en de tent opgezet.
Omdat we wel moe waren eerst gedoucht en een uur op het mathe gelegen. Toen naar het meer en kijken of er gezwommen kon worden. En of het restaurant te vinden was. Het restaurant was doodstil dus ste liep even achterom en kwam twee nederlanders tegen die lekker lagen te zonnen. Zij fietsten ook naar Rome maar wel in hotels. En 6 weken de tijd. Het rest ging pas om 20 uur open dus voor ons te laat. Dan maar op de camping eten. Maar door het voorzeizoen was het rest niet open shiiiit.de beheerder vroeg of we dan niks te eten hadden? Nee alleen brood. Hij zei wil je dan barbequevlees met wat vegetables? Ja natuurlijk heerlijk doe maar. Dus om half acht konden we etrn. Eerst heb ik even mn fiets een beetje afgestoftpfff.ondertussen was de beheerder met de barb begonnen en om half acht werd de tafel gedekt. Ee konden nog net buiten eten, en daar werd een bord volgeschept met 2 worstjes en een grote lap karbonade. En een bmandje geroosterd brood. Lekker dachten wij dus we begonnen enthousiast te eten. Maar hij kwam ook een schaal salade brengen en een schaal met kleine tomaatjes in lekkere saus. Nou dat was meer dan we verwacht hadden. Maar het hield niet op, er kwam ook nog een schasltje met gebakken uitjes en tomaatjess en een schaal pizzapunten achteraan. Dit was de grootste verrassing die we meegemaakt hebben. Voor twee man zon heerlijk ons lekkerste maal zeg maar.

• 06 Juni 2017 - 20:36

Sara:

Topzwaar je fiets op na zo'n maaltijd! Jullie verbranden zeker als gekken (calorie bedoel ik) Succes maar weer straks....