stadscamping Rome - Reisverslag uit Tor di Quinto, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu stadscamping Rome - Reisverslag uit Tor di Quinto, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu

stadscamping Rome

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

09 Juni 2017 | Italië, Tor di Quinto

Even radiostilte vanwege allerlei "beslommeringen" zoals hehe we zijn er eindelijk tot oef hoe krijgen we de fietsen mee terug. Vanaf laco di vico een snelle rit gehad naar Rome. Nog
steeds erg warm en kleine routeonduidelijkheidjes. Toch om 15 uur op de camping ⛺️ na 30 km licht dalen, 30 km klimmen (nooit licht) en 20 km beetje gelijke hoogte warbij wel wind tegen werkte.laatste stukje jn Rome gelijk een gekkenhuis vanwege vele drukke verkeer. De rest ging mooi langs de Tiber via een groene strook in het land. Hartelijke ontvangst pp de camping en eerst goede indruk over hulp bij het transporterevd fietsen. Bleek later toch wat meer werk. Eind conclusie was dat we besloten om de fietsen zelf in te pakken en op zatrdag vroeg ons te laten wegbrengen naar het vliegveld. Hadden we en zekerheid dat de fiets jngepakt was en hadden we nog een dagje relaxen aan het zwembad. Het schijnt hier alleen maar heter te worden. Donderdag al merkbaar toen we smorgens op de fiets Rome in zijn gereden om de fietstocht officieel te beeindigen. Op het St. Pieterplein fotos gemaakt . Het gaf een minder speciaal gevoel dan ok dacht en dan het moment dat er met volle bepakking op dr laatste camping aankwamen. Toen was het toch wel echt duidelijk dat we het hadden gered en zonder brokken en heel de ganse tocht hebben uitgereden. Een prestatie van formaat waar een welverdiend einde van de vakantie lag nu voor ons. Ondertussen waren ook verschillende medereizigers aangekomen zoals Adrie en Anneke uit Hoeksche waard. Zij fietsen vanaf Verona en ga nu ook terug met de fiets want hjn auto staat dasr. Echte bikkels die twee. Ook Ellis is gisteren aangekomen, die vrouw alleen die vandaag haar kinderen ontmoet in Rome. Zij was wel gevallen en had wat hechtingen in haar vingers gekregen en een grote pleister op haar elleboog. We eten steeds samen met wat andere nederlanders die we hier tegenkomen. Vanavond dus ons galgenmaal. Morgenvroeg om 6 uur worden we opgehaald door een busje en gaan we terug naar het vliegveld en om 10 uur vliegen we richting Amsterdam. Daar pakken we de fiets weer uit en gaan we naar Stefs huis in Hillegom. Chris pikt mij daar op en gaan we samen terug naar huis. Mooie afsluiting toch !!!!

• 09 Juni 2017 - 13:10

Juliette:

Hi kanjers.... proficiat

• 09 Juni 2017 - 13:48

Gervien Pielage:

Gefeliciteerd met het behaalde succes. Smaakt dit naar meer?
    Gr. Gervien.

• 09 Juni 2017 - 14:33

Kees En Marieke:

Lieve Stef en Rob,
    Gefeliciteerd en wees trots op jullie "top" prestatie!
    Dit is een ervaring die jullie niet zullen vergeten!
    Geniet ervan en koester deze bijzondere ervaring!
    Liefs Kees en Marieke

• 09 Juni 2017 - 14:33

Sara:

Complimenten broertje!! En zo snel al weg uit Rome, bij al dat moois vandaan...wat wordt de volgende bestemming?

• 09 Juni 2017 - 19:39

Klaas En Nelleke:

Gefeliciteerd met deze topprestatie, prachtige ervaring.

• 03 Juli 2017 - 21:27

Anneke Onderdelinden:

hoi, gevonden!
    We hopen natuurlijk dat jullie een goede terugreis hebben gehad. Onze 10-daagse terugreis naar Verona is goed verlopen. We hebben nog een paar foto's van jullie, als je een mailadres doorgeeft, sturen wij de foto's op.

Hartelijke groeten
    Anneke en Arie