dag 2 - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van stef en rob - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van stef en rob - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: stero

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

11 Mei 2013 | Nederland, Brunssum

Zaterdagmorgen in een tentje op t scharrelnest. Ro: hoe laat is het ? Ste: weet ik,maar ik durf niet te kijken, ben bang dat mn rug breekt. Ja maar ik wil t weten, ik heb het de hele nacht koud gehad. Ok, 10 voor 7. Ro als ik morgen jouw slaapzak mag, krijg jij overmorgen mijn luchtbed, dan slapen we tenminste goed om de nacht. Of kunnen we niet met zn 2en in 1 slaapzak en op 1 bedje? Ro: ik ruil bij aggie wel mijn slaapzak om voor die donzen van ageeth, die slaapt toch met johan in een zak. Gelukkig was het droog vannacht, dus alles droog inpakken. Wel onze lange broek maar aan, om op te warmen. En de waterdichte sokken. Vannacht had ik al mn kleren weer aangedaan. Nou, kom op met die broodjes we willen verder. Naar brunssum de laatste nacht in Nederland bij moeder van Aeeth van Johan van Ro??!
afstand; 140 km
gereden: 7,5 u
gerust: 2 u

  • 14 Mei 2013 - 08:53

    Douglas:

    Hoi Stef/Rob,

    Leuk om het reisverslag te lezen. Jullie zijn lekker bezig, wel afzien soms, maar dat zijn jullie ook wel gewend! We missen je met het hardlopen Stef, maar we zijn in goed vertrouwen dat je hard moet fietsen!
    Succes!

    Douglas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brunssum

stef en rob

verslag en fotos vd reis van Stef Bakker en Rob Hotting naar Rome

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 26835

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 08 Juni 2013

fietsend van H2 naar Rome

Landen bezocht: