tweede poging - Reisverslag uit Tongeren, België van stef en rob - WaarBenJij.nu tweede poging - Reisverslag uit Tongeren, België van stef en rob - WaarBenJij.nu

tweede poging

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

16 Mei 2017 | België, Tongeren

Zondag hebben chris en miriam mij via de twee omas (en een opa), het was tenslotte moederdag, naar Zaandam gebracht. Uiteraard windje tegen maar wel droog. Vandaar ben ik doorgefietst naar stef en zij terug naar huis. Om 18 uur bij stef. Daar stef zn nieuwe fiets bekeken .

  • 16 Mei 2017 - 11:32

    Marieke:

    Via Jelle hoorde ik het dat jullie weer gaan fietsen.
    Heel veel succes!!!

    Groet, marieke

  • 16 Mei 2017 - 15:14

    Miriam:

    ZET HEM OP! Groetjes bij chiel en thes! xxx mir

  • 16 Mei 2017 - 15:47

    Jos Bakker:

    Veel succes en plezier.
    Ik hoop mooie verhalen te lezen.
    Groetjes Jos.

  • 16 Mei 2017 - 16:19

    Christien.:

    hoi kanjers lange trip vandaag he ook nog lekker warm daarbij kunnen jullie alvast wennen aan dat italiiaanse klimaatje.... dikke knuffel voor jullie en onze geleense kids

  • 16 Mei 2017 - 19:51

    Ingrid Bakker:

    Hoi Stef en Rob, ik vind jullie echt kanjers super trots op jullie!
    Geniet maar heerlijk van deze reis!
    Heel veel succes!
    En ik hou jullie reisverslagen bij.
    Nu gezellig bij Michiel en Tessa doe ze de groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Tongeren

stef en rob

verslag en fotos vd reis van Stef Bakker en Rob Hotting naar Rome

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 26821

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 08 Juni 2013

fietsend van H2 naar Rome

Landen bezocht: