Bolzano een doorstart waard - Reisverslag uit Frangarto, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu Bolzano een doorstart waard - Reisverslag uit Frangarto, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu

Bolzano een doorstart waard

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

27 Mei 2017 | Italië, Frangarto

Wel een bijzonder gevoel om hier nu na vier jaar weer terug te zijn. Toen de nodige spanning over het verloop van Stefs moeders ziekte. Nu geheel relaxed aangekomen in weer bijzonder warm weer en een ontspannen middag aan het zwembad. Nadat de tent was opgezet even aan het zwembad gezeten tot zo een uur of vier. Toen op de fiets naar Bolzano om in de kathedraal een kaarsje te branden voor onze dierbaren. Er was een klein meisjes koor aan het oefenen, dat klonk erg mooi. Onderweg was in twee delen uit te leggen. Het eerste stuk was fantastisch; licht dalen tussen de appelboomgaarden. Er werd als een bezetene gesproeid km het fruit voldoende water te geven. Tot aan de stad Merano en vandaar via een lang saai pad langs t spoor naar Bolzano. Leuk was dat we een dame alleen op haar fiets tegenkwamen die ook naar Rome gaat. Ze komt uit Doetinchem en moet ook over twee weken in Rome zijn. Haar kjnderen komen daarheen vliegen en dan hebben ze samen een weekend. Zin vliegt maandag terug, wij zaterdag10 juni. Zometeen omkleden want we kunnen om acht uur eten op de camping. Ben benieuwd wat de pot schaft. Gister al een flink stuk vlees gegeten dus vandaag wellicht pasta???

• 27 Mei 2017 - 21:07

Gervien Pielage:

Gefeliciteerd met jullie echte herstart. Ik herinner me dat ik hier fietste op zondagmorgen en zo genoot van het landschap dat ik m'n broer heb gebeld; hij roeide in de Eilandspolder! Dus waar je ook bent: geniet! Goed drinken hoor in die warmte. Gr. Gervien.