weer een dubbelslag .... - Reisverslag uit Gradoli, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu weer een dubbelslag .... - Reisverslag uit Gradoli, Italië van stef en rob - WaarBenJij.nu

weer een dubbelslag ....

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

05 Juni 2017 | Italië, Gradoli

Vandaag op tijd weg bij de agri toeristische camping. Zoals ik al zei was er weinig aandacht voor de 4 gasten en konden we snachts ook niet van het toilet gebruik maken. Niet dat we dat altijd doen, want een boom naast de tent is makkelijker. Alleen durfde ik dat vannacht niet vanwege de grote honden die rondliepen op het terrein. We zijn eerst van Montelcino naar .. Azzerre gefietst. Vanaf 8.15 tot 13:00 allleeeen maar klimmen. Ik was dat Toscaanse landschap wel een beetje zat, het klimmen is zo inspannend dat je niet meer aan genieten towkomt dan. We maakten eerst de rest vd vorige etappe af, dat was ca 30 kmen in. azarro zouden we bekijken hoe het ging. In de buurt van Azarrao was een camping maar daar waren we al om 13:30 uur. Ste stelde voor om na een hoede pauze door te fietsen naar het eerste meer laco di bolsano. Op de teasi gekeken hoeveel er geklommen moets worden en hoe ver het was. Dat viel mee redelijk veel dalen en ca 26 km. Daarme zouden we toch weer een flinke etappe maken maar wel een hele dag jnhalen. En we konden in de camping aan het water zwemmen. Het water bleek jnderdaad heerlijk te zijn dus we hebben na de tent opgezeg te hebben eennhalf uurtje gezwommen.nu zijn we wrs al op woedag in Rome en pakken we daar de eerdte camping aan de noordkant.