dag 1 - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van stef en rob - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van stef en rob - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: stero

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

10 Mei 2013 | Nederland, Wijchen

Deze dag had als motto onstuimig, zowel qua weer als afstand. Het begon nachts al te waaien en overdag des te meer uit zw. En de afstand was erg pittig, bijna 140 km. We zijn gelukkig aangekomen op t scharrelnest in wijchen. Bekend van de 4-daagse, he koos. Boer Hans had nog een plekje. We wilden doorhalen om morgen een beetje redelijke afstand hebben richting Aggie (moeder van Ageeth) in Geleen. Tussen de middag broodje gegeten bij steff zn vader en moeder. Daar repareerden we even de fiets van stef: er was een spaak gebroken. Gaat lekker zei pa bakker: elke 40 km een spaak. Hoeveel heb je er bij je? Nu eerst even plat om de boven benen te laten rusten. We eten vanavond pizza.
afstand: 140 km
gereden tijd: 7,1 uur
gerust: 1,5 uur
gem.: 19,7 km

• 10 Mei 2013 - 18:13

Nienke :

Dag lieverds, ik hoorde vd meiden dat jullie t scharrelnest hebben gehaald, bravo. Ik heb alleen geen mail gehad, misschien nog even checken of ik er echt tussensta? nienyourself@msn.com alvast bedankt. Dikke kus en geniet vd avond tussen de boeren SMAK

• 10 Mei 2013 - 18:13

Joëlle:

Mannen!

Wat een bikkels zijn jullie! Erg leuk verslag ;)
    Leuk om jullie zo bij te houden!
    Staat de tent al? Rust goed uit!!

Gr. Joelle

• 10 Mei 2013 - 18:23

Johan:

Hey Pap & stef !
    Ik kan me voorstellen dat het zwaar moet zijn geweest met al die harde windvlagen.
    Ik kwam in het peugeootje al bijna niet vooruit :-)
    Aan de andere kant.. na zo een pittige start moet de rest een eitje zijn! Haha
    Een goed vervolg toegewenst en groetjes van ons

• 10 Mei 2013 - 18:27

Henk:

Een goed begin is het halve werk, leuk verslag, mannen!

• 10 Mei 2013 - 18:28

Johan:

Ps. Voordat jullie de verkeerde kant opfietsen morgen.. Aggie en peter wonen niet in geleen, maar in amstenrade :p

• 10 Mei 2013 - 18:32

Christien:

fantastisch dat jullie der weer zijn!!!het ontbreekt niet aan reacties zag ik al......veel sterkte voor de volgende etappe!!!kus voor jullie allebei...doei...chris

• 10 Mei 2013 - 19:23

Miriam:

Hahaha elke 40 km een spaak, dat zou niet best zijn! Oh oh de eerste pech inclusief reparatie is daarmee al een feit! jullie hebben gebikkeld vandaag zo te horen, veel succes voor morgen, zeker leuk ook alle reacties van iedereen. grts xx miriam

• 10 Mei 2013 - 20:29

Koos Kruijs:

Goed om te horen dat jullie in Wijchen zijn. Doe Hans en Paula de groeten. Het weer was hier inderdaad ook vlagerig maar gelukkig droog en goed van temp. Jullie hebben meer afgelegd dan ik vandaag. Dat was maar 30 km tijden Haarlemse 4 daagse. Stef ik reken eigenlijk morgen op je -:). Vandaag heeft Ilse mee gelopen.

succes morgen groet Koos

Tags: storm, dag 1