dag 3 - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van stef en rob - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van stef en rob - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: stero

Blijf op de hoogte en volg stef en rob

13 Mei 2013 | Duitsland, Remagen

Nou dat was dus jammer een heel reisverslag en dan slaat hij het niet op. Alles gaat volgens planning. Nu in Remagen op camping Golden Meile (hoe toepasselijke ). Rest volgt later met de details.

gereden vanaf Brunssum naar Remagenvia Duren al;waar we op de route van Hans reitsma zijn gekomen. (dut na een omweggetje via logeeradres van Ageeth).

afstand 120 km;
gereden 7 uur

• 13 Mei 2013 - 11:45

Hugo:

Beste mannen,
    Lees nu jullie eerste dagen en direct al behoorlijke ontberingen. Ik ken jullie, hadden jullie je al helemaal op voorbereid en verwacht toch!!!
    Sluit mij, als mede duintrainer, helemaal bij Stef aan "lekker" dan.
    Wordt alleen maar leuker moet je maar denken. Zet 'm op.
    Gisteren een beetje van jullie ontberingen "meegeleefd" tijdens de Rabo Cyclo. Wel 2 keer lek ;-)
    Succes en toch veel plezier.
    Groeten,
    Hugo

• 13 Mei 2013 - 13:31

Henny Kleinlooh:

Stef,Rob,
    Jullie eerste ontberingen, sluiten helemaal aan op onze vrijdagmiddagtrainingen, veel kou,veel wind tegen en ook nog regen. Maar de laatste training was mooi weer !
    Dus m.a.w. de zon gaat nu schijnen en tijd voor softijs.
    gr. Hen

Tags: duitsland